sulabali2016.reismee.nl

Naar Bali en Sulawesi

We gaan voor de vierde keer naar Indonesië!

Tijdens onze vakanties in dit schitterende land bezochten we ook altijd onze familie in Bogor. Daar gaan we dit keer niet naartoe, maar toch zullen we de familie wel ontmoeten. Er valt namelijk wat te vieren! Onze nicht Dewi trouwt op 18 juni. Als Dewi trouwt, is het bijna vanzelfsprekend dat we daar bij willen zijn. De zus van Ingrid met haar man reizen met ons mee. Op 14 juni vertrekken we via Singapore naar Bali.

De bruiloft is op het meest paradijselijke eiland in de gordel van smaragd: op Bali.

Op 17 juni worden beide families verwacht op het zuidelijkste deel van Bali, Nusa Dua. We verblijven dan met het hele gezelschap in hetzelfde hotel. ’s Avonds is er een familiediner in een restaurant in Kuta.

Zaterdag is dan de bruiloft. ’s Ochtends de officiële huwelijksinzegening en laat in de middag een party met diner op het strand. We zijn heel benieuwd hoe deze dag op deze prachtige locatie voor Dewi en Ferry gaat verlopen.

Na de bruiloft gaan we tot 12 juli op Bali en Sulawesi een mooie rondreis maken.

Globaal ziet dat er zo uit:

20 juni - 29 juni: Sulawesi

30 juni - 12 juli: Bali.

Op Sulawesi is onze gids niemand minder dan Adil Nurimba. Wie? Waarschijnlijk wordt het duidelijker als ik erbij zeg dat hij de gids was van Erica Terpstra tijdens haar bezoek aan Sulawesi.

Bali is voor ons een bekende plek. We denken er toch een wat andere reis van te maken dan voorheen. We laten ons leiden door de ervaringen van Kees Smetsers, die al 55 keer dit schitterende eiland heeft bezocht en daar inmiddels drie boekjes over heeft geschreven.

Voorlopig volstaat deze informatie: volg onze weblog sulabali2016.reismee.nl en kijk over onze schouders mee via de verhalen en foto’s die we gaan plaatsen.

Tanja

Dat wordt weer flink genieten voor jullie. Wat romantisch een bruiloft op zo'n schitterende locatie en wat een mazzel dat jullie dat mogen mee gaan maken!! Heel veel plezier en we volgen jullie op de voet lees mail.????

Kees Smetsers

Ik reis graag met jullie mee. Natuurlijk kijk ik heel erg uit naar jullie verhalen....

Adil Nurimba

Welkom op Sulawesi, voormalige Celebes. Dat is de elfde grootste eiland ter wereld met 16 miljoen inwoners, er zijn meer dan 80 talen gesproken..., uw nederlands sprkende gids op Sulawesi.

Jeanne van Kampen

Klinkt weer heel goed Gerard en Ingrid. Zijn benieuw naar jullie verhalen

koos hoogland

hallo,
wij waren 4 jaar geleden op sulawesi en hebben daar Adil als gids gehad,een aardige lieve jongen die ook veel van de cultuur daar weet.Hebben nog steeds kontakt met hem via facebook.wens jullie een mooie tijd daar in het prachtige Indonesie

Evert Jan & Dideke

Een hele fijne vakantie toegewenst en veel plezier op de bruiloft! We zijn benieuwd naar jullie verhalen! Veel groetjes van ons.

Danny

Hoi Gerard en Ingrid,

Het wordt ongetwijfeld weer een mooie reis. Een trouwdag op 18 juni kan ik aanbevelen: is ook onze trouwdatum(1986).
Wordt vast een heel mooi feest!

Veel plezier en hartelijke groet,

Danny

Linette en Fandy

Jammer dat wij niet er bij kunnen zijn. Geniet van jullie mooie welverdiende vakantie. Wij blijven jullie volgen. Groeten aan de familie.